reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Monika Olešňaniková

Monika Olešňaniková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som jedna z jednoduchých bytosti tohto sveta a predsa neskutočne komplikovaná:) Slovenka žijúca v Londýne Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

,, right or left ,, 2

Monika Olešňaniková

,, right or left ,, 2

,,I need a loo,, Ale je piatok a je po piatej, teda už po šiestej a ja v aute niekde zaseknutá na ceste. Na poslednú chvíľu mením miesto stretnutia lebo toto určite nestihnem.

  • 3. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
,, right or left ,,?

Monika Olešňaniková

,, right or left ,,?

V pravo? Alebo v ľavo ? ... Hmmm pozerám na profil, žiaden ... Vyzerá byť ,,vysoký,, v sivom obleku pózuje pred GEO GEEK. A ten pohľad aký vystrúhal ...ten sa nevidí len tak ... Možno charizma? Ouch so HOT :)))

  • 27. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Dvojčatá...

Monika Olešňaniková

Dvojčatá...

Akoby to bolo včera, čo nám z nemocnice doniesli dva maličké bezbranné uzlíčky...

  • 16. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Adrenalín, (niekedy) lepší než orgazmus...

Monika Olešňaniková

Adrenalín, (niekedy) lepší než orgazmus...

Ja som dnes zažila jednu super vec...

  • 12. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Zamilovanosť a láska z biochemického hľadiska

Monika Olešňaniková

Zamilovanosť a láska z biochemického hľadiska

Každý to pozná:)

  • 25. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
reklama
Ako som zistila,že som hlúpa...

Monika Olešňaniková

Ako som zistila,že som hlúpa...

Zistenie, ktorým by sa človek asi veľmi nemal chváliť... Nechaválim sa ani nechcem upozorniť, že na svete pobehuje ďalší z hlúpych ľudí...

  • 25. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 141x
  • 4
Chcela by som byť blázon...

Monika Olešňaniková

Chcela by som byť blázon...

Chcela by som byť blázon. Smiala by som sa z reality. Som normálna. Smejem sa z reality. Som normálna???

  • 8. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Bez nadpisu!!!!

Monika Olešňaniková

Bez nadpisu!!!!

Bojím sa smrti ostatných, napísala som...

  • 1. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Spravodlivosť

Monika Olešňaniková

Spravodlivosť

Existuje vôbec spravodlivosť? Nemôžem zakázať predavať kaprov na Vianoce a už vôbec nie moriakov v Amerike...

  • 17. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu