reklama

,, right or left ,,?

V pravo? Alebo v ľavo ? ... Hmmm pozerám na profil, žiaden ... Vyzerá byť ,,vysoký,, v sivom obleku pózuje pred GEO GEEK. A ten pohľad aký vystrúhal ...ten sa nevidí len tak ... Možno charizma? Ouch so HOT :)))

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Premýšľam nahlas a zas mam ten mobil v ruke to by ma mohlo stáť 6 bodov do vodičáku. Okay tak poď do prava chlapec posuniem ťa medzi tých pravých ... Woooow a je to tam MATCH yup yup :) Ten pocit a sebavedomie alebo dôkaz že je šanca nájsť toho pravého? princa? 

Už máte tušenie nie čom rozprávam? Británii je to tak povediac vyššia forma randenia. Aktívnych viac ako 50 miliónov užívateľov ktorí ,,check,, svoj profil v priemere 11 krát za deň a strávia v priemere 90 minút za deň ,, swajpovanim ,, veľmi rýchle ;) 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ale Back to my Princ:) ale volajme ho technickym menom Mike

Takto nejako to začalo :

Ja: Hey stranger 

M : Dobre den 

Ja: Wow... ? 

M: You are Slovak no? My language skills are little rusty.. and mixed up with Czech:)

Ja: Nice.. where you from then? 

M: I'm from the UK but lived in Brno for a little while

M: How are you? What bring you to London?

Ja: ok I see... 7 years ago came for shooping

M: haha you came for whooping 7 years ago and stayed? That's amazing lol

M: what do you do when not shopping ? 

Ja: yep that's the funny side of my story and gave up on shopping long time ago and I'm restaurant manager ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

M: Nice. Free food ? 

Ja: If you date restaurant manager coud be ;) 

M: hahaha Well sounds like a proposition

Ja: I'm very straightforward , but I don't want to scare you ... I'm angel ;) 

M: hahha I'm not scared... Let's go for drink !

Ja: cool ;) Friday ? 

M : Friday works for me ... Maybe handy to use what's app ? 

Converzacia medzi 7:36am do 11:29 kým sme si vymenili whatsapp :) 

Chcete vedieť ako to pokračovalo ? 

Monika Olešňaniková

Monika Olešňaniková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som jedna z jednoduchých bytosti tohto sveta a predsa neskutočne komplikovaná:) Slovenka žijúca v Londýne Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu