reklama

Bez nadpisu!!!!

Bojím sa smrti ostatných, napísala som...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Túto vetu som raz napísala, ,,kamaratovi" kamaratovi z pokecu. Pokecoví ludia sú fiktívni, pseudo a úplne iný ako naozaj. Som si myslela.
Napísala som mu prvá lebo mal veľmi zaujímavú fotku, ktorá nebola jeho hneď na prvý pohľad. Začala konverzácia. Podotýkam písal z diakritikou to som videla prvý krát že TU. Bol v nemocnici v Maďarsku,lebo na výlete v Rumunku v jaskyni pripučila ho nejaká skala. Mal zlomené 4 rebrá prst a nohu myslim. Už si nepamätám presne :) Konverzácia je sexom duše... to je moja veta a tento sex duší nám celkom vyšiel. 
Písali sme si trochu o laske o luďoch o jeho sestričkách v nemocnici o plánoch do budúcnosti čo nás napadlo. 
Padla aj veta ,, bojím sa smrti ostatných" ale to každy. V pondelok mi odpísal posledný krát. Myslela som, že asi ho už pustili z nemocnice a kým zas bude na nete, že to chvíľu potrvá. Čakala som na jeho správu bohužiaľ už nedošla. Namiesto toho mi prišiel včera mi E-mail 
od jeho kamarata, že Chilli ma tragickú nehodu a zomrel.
Neverila som tomu ale asi začnem. Je to naozaj ľudia zmierajú. Zomierajú majú vytvorené kontá, mailové schránky a sú zaregistrovaný na rôznych stránkach, stále im je možné napísať, ale bohužial oni si to už NIKDY neprečítajú. A hlavne ľudia, ktorý musia žiť bez nich.
Bol príliž mladý na to, aby nemohol dokončiť svoj načatý život.

Monika Olešňaniková

Monika Olešňaniková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som jedna z jednoduchých bytosti tohto sveta a predsa neskutočne komplikovaná:) Slovenka žijúca v Londýne Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu