reklama

Ďakujem jednej milej tete...

ktorá mi našla moje ukradnuté doklady...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Sedela som na polícii v našom meste. A ako je zvykom v týchto inštituciach a hlavne v piatok čakala som. Bolo mi to v podstate jedno koľko budem čakať nikam som sa neponáhľala. A v mojej hlave bolo jediné, prečo zas ja, čo mi povie mama a keby sa stal zázrak. Veď som bola neexistujúci človek bez jediného dokladu bez peňazí a už som nebola pomaly ani číslo v štatistikách. 

Zavolal si ma naozaj milý pán policajt a hneď na mňa vysypal moje meno adresu a dátum narodenia. Neveriacky som sa pozerala. ,,Vaše doklady sa našli, pred chvíľou volala jedna pani.´´ Myslela som že ich tam všetkých do jedného vybozkavam. Neopakovateľný pocit, nekonečná uľava a keby som nemala uši tak úsmev okolo celej hlavy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Volali sme tete. Takúto reakciu som nečala: ,, Moje zlatíčko si v poriadku?? Už som myslela na to najhoršie.´´ 

Keďže ja som bola v inom meste, dohodli sme sa že sa stretneme o dve hodinky. Síce bez peňazí a sama dostala som sa stopom až tak kam som potrebovala. Stretli sme sa, teta mi dala moje veci. Hodila kompliment, že mam dobrý vkus:) vraj mam peknú kabelku. Poďakovala som iba slovne, lebo som si uvedomila ďalšiu dôležitú vec, že bez peňazí je to naozaj ťažké. Teta by si zaslúžila aj kamion čokolády.

Iba povedala: ,, Je to v poriadku, len som sa bála o teba. A rob to, čo chceš aby robili iný tebe. ´´

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Že budem mať toľko šťastia v jeden deň by mi ani vo sne nenapadlo.

Touto cestou jej ešte raz ďakujem...

Monika Olešňaniková

Monika Olešňaniková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som jedna z jednoduchých bytosti tohto sveta a predsa neskutočne komplikovaná:) Slovenka žijúca v Londýne Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu